BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 3 October 2012

Herbalife During Pregnancy

Bismillahirrahmanirrahim
 
Aku still consume Herbalife products even aku tengah pregnant coz it's safe utk semua... Tapi frankly speaking aku dah tak ingat betapa sedapnya dan nikmatnya rasa shake Herbalife skang.  Kata org, apa yang kita suka, kita akan x suka masa preggy nie dan sebaliknya la.. So flava shake yang still aku leh telan adalah perisa Tropical Fruit, Strawberry dan Vanilla. Choc dan Cappucino cannot pegi la... :(




Tea Mix pun aku still amik, tapi jarang-jarang la.. Dan tak banyak sangat... Bukan apa, memang tekak nie tak selera.. Aku skang suka air ribena dengan air oren sunquick.. Tapi aku rasa kena la kurangkan sebab time pregnant we have to watch out our sugar intake kan... Sama macam shake, aku dah tak rasa yang tea mix nie lazat macam aku rasa dulu... Huhuhu sungguh ini memang satu 'pembawakan'.  Apa pun pendapat aku, time pregnant kena gak minum tea mix nie untuk tenaga, so tak lah nak asyik melepek jer...
 
 
 
Aloe pun aku still amik awal-awal pagi, yang aku perasan, kalau aku amik aloe pagi-pagi sebelum minum shake, loya-loya tu tak lah ketara sangat dan yang paling best boleh 'membuang' dengan selesanya.. Tak kira buang yang kecik or yang yang besar :)
 
 

 

0 comments: