BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 7 October 2012

...Berjaya Gak Aku Minum Susu Anmum Materna! Not Bad Rasanya! Ingat Teruk Sangat Rasanya!...

Bismillahirrahmanirrahim
Isnin 8 Oktober 2012
 

 
Alhamdulillah, setelah mengumpul kekuatan dan dipaksa oleh si suami makanya hari nie aku nekad untuk start minum susu ibu mengandung yang digembar-gemburkan oleh ramai pihak sebagai "Sedap".  So pagi nie, aku try buat, suam-suam kuku... Oh! Sungguh tak ku sangka! Rasanya lazattt! Perisa Coklat! Nyummmmmm...... Ok, insyaAllah pasni aku akan cuba istiqomah minum susu hebat dan lazat nie (utk memotivasikan diri) 2 kali sehari.  Pagi dan malam. Oleh kerana aku mmg jarang minum susu, kalau minum pun aku campur dalam shake Herbalife yang aku minum. Tapi kadang-kadang aku campur susu soya...
 
So, nak kongsi sket menu orang mengandung.  (orang mengandung takleh diet, not good for baby's progress). Nie style aku lah ye.
 
7.30 am - Shake Vanilla mix Soya Milk
8.00 ++ - makan buah (untuk hilangkan mual-mula @ loya)
9.00 am - makan biskut
9.30 am - minum susu hebat dan lazat (Susu Anmum Materna)
10.30 - 11.00 am - makan yang heavy cam kuetiaw/nasi lemak tapi kadang-kadang makan roti
1.00 pm - lunch secara moderate (nasi sket, ikan atau ayam dan sayur)
3.00 pm - makan kacang atau biskut
5.00 pm - biskut atau apa2 je yang ringan
8.00 pm - aku jarang makan tapi kalau makan, biasanya roti atau biskut
Sebelum tido - akan cuba minum susu Anmum lagi
 
So far camtu lah, tak tau lah samada akan stick camnie atau akan ubah jadual hehehe...
 
Oh ye, now time nak telan acid folic lak.  Pas makan heavy baru aku telan Herbalife nyer Omega + Calcium Plus :)
 
 

0 comments: