BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 5 October 2012

....Dan Apabila Baju-Baju Sudah Tak Muat!.....

Bismillahirrahim
 
5 Oktober 2012
 
 
Bila kandungan dah nak masuk 3 bulan nie, perasan yang baju-baju kebanyakkan dah tak muat.  Just imagine, skang aku cuma ada beberapa helai je baju kurang (Saiz L) yang muat untuk dipakai ke ofis. Arrghhh tensennya! Sebenarnya aku tak perasan sangat masalah kekurangan baju nie, sebab hubby adalah org yang baik hati bertanggungjawab menggosok baju kerja aku... Bila dia gosok baju yang aku rasa baru je pakai, so baru terdetik yang aku kena beli beberapa helai lagi baju untuk dipakai ke ofis.
 
Setakat nie aku masih lagi pakai baju kurung ke ofis, mungkin kandungan dan 4 bulan ke atas aku akan start pakai maternity wear.  Nak cuba pakai jubah, tapi segan sebab aku tak penah pakai jubah sebelum nie. Bila aku dah start bising baju semua dah ketat, hubby cakap "jom weekend nie kita gi Kota Tinggi cari baju yang selesa untuk gi ofis". Oklah, insyaAllah esok aku dgn hubby akan gi tengok baju-baju yang selesa (saiz besar la tuuuu) L or XL... (XL? dah nak sama dengan saiz aku sebelum kurus dengan Herbalife dulu! Dulu aku pakai XXL!) Duluuuuuuu.... Now dah kena beli XL? Owh xpelah, sebab pregnant kan? Pas bersalin nanti diet lah balik! Kan ada Herbalife Shapeworks! Huhuhu...
 
Topik petang nie, of course pasal baju maternity a.k.a baju mengandung. These are several contoh yang aku surf kat internet. Quite nice! Pasnie leh lah shopping baju-baju camtu :) Nice...








 
Owh ye! Yang kaler hitam bawah tu sekali jubah. Emm nice gak kan! InsyaAllah i will try to wear jubah someday :)

0 comments: