BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 23 September 2012

Alhamdulillah... Syukur..... :)

Bismillahirrahmanirrahim....
 
 
Alhamdulillah, segala pertanyaan dalam otak dah terjawab... Last Saturday (22 September 2012) aku dengan suami telah pergi ke Klinik Adham, Kulai (klinik panel tempat keje aku)... Rasa cam bercampur baur gak time tu.. ye lah... masa 1 September kan dah buat sendiri kat umah, ada 2 line... so ingatkan kali nie akan amik lagi urine utk test, rupa-rupanya lagi canggih... Dr. tu Dr. pempuan, sebagaimana yang aku harapkan... Tapi Dr. tu langsung x friendly... Dr. tu guna ultrasound la untuk check.. Dia kata, ada ketulan daging, tapi kecik lagi... And dia tanya tarikh last period.. Pastu dia kira-kira, kata dia aku due 6 Mei 2013. 
 
Kalau betul la maknanya, insyaAllah baby tu leh jadi hadiah our anniversary yang pertama... (aku nikah 11 Mei 2012)... Happynya.... Dia pun suruh suami aku tengok gak, suami aku happy sgt.. Senyum jer dia :)  Alhamdulillah syukur ya Allah di atas kurniaanMu.....
 
Pastu kat kaunter, pembantu klinik kasi aku pill.. katanya untuk tambah darah.. Nama pill tu Asid Folic... Nie gambar dia... dia kena makan satu biji setiap pagi... Untuk kuatkan kandungan katanya lah..... Pastu dia kasi sample susu utk ibu mengandung minum... tapi aku lom minum lagi pun susu tu.... Pastu dia terus registerkan aku sebagai Ahli Kelab Susu Anmum...
 


 
Macam tu lah kisahnya pegi klinik tu.... Nanti aku citer lagi pasal pemakanan aku time pregnant nie.. Orang kata baru-baru nie kena jaga betul-betul... Pastu jangan diet-diet, nanti kesian kat baby.. Huhuhu... Apa pun kesian kat mak baby sebab dia dah makin gumuk skang huhuhu... Takpelah... Tunggu pas bersalin nanti baru shape up body semula.... InsyaAllah.....
 


0 comments: