BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 13 September 2012

Pregnantkah Aku????

Bismillahirrahmanirrahim....
 
 
Lately badan asyik lenguh2, rasa penat, mata cepat ngantuk, kuat mengaruk, kuat makan, rasa x menentu... What happened to me ekkk???? Oh my! Period lak dah missed 5 days masa tu! Atas desakan kawan2, so aku pun belilah pregnancy test kit tu.... Camnie citernya....

Kalau korang x tau, macam nie la rupanya menda alah tuuuu.. so kalau ada 2 line, insyaAllah confirm pregnant...


Pagi 1/9/2012 (Sabtu), bangun jer tido, sebelum solat Subuh, aku pun dengan berdebar2nya buat lah test nie... Malam sebelumnya aku dah study dah cara gunakan alat tu, maklumlah nie lah first time aku kenal menda alah nie hehehe... sebelum nie mana tau... kan baru kawen :D
 
So, dup dap dup dap... Aku shi shi pastu wat lah as directed. (katanya kalau ada 2 line tu tandanya positive). So....... Bila dah titiskan urine kat tester tu jer.... Tuuuuu diaaaa..... Alhamdulillah...... Ada 2 line! Syukur!!! AKU PREGNANT KE????? Alamak nape aku gegellll lak nie pegang menda alah tu... Masa tu hubby aku kat sejadah lagi tgh wirid, pastu aku pun ckp dgn dia :
 
Aku :  Syg, ada 2 line! Saya pregnant ke ekk?????
 
Hubby : (Speechless) x jawab apa2, x respons apa2
 
Aku :  Syg, suka tak nie??????
 
Hubby : ... Errr... Suka... Suka sgttt.... Alhamdulillah.... 

Ler rupanya dia tergezut lah! kitorang kan baru kawen bulan Mei lepas... kira aku just missed 2 period je... x sangka kali nie sangkut... Syukurrr... Berkat doa sungguh2 masa bulan Ramadhan hari tu la nie.... InsyaAllah......
 
Aku happy sgt... Hubby pun happy.... tapi sampai hari nie aku x gi klinik lagi utk confirmkan... InsyaAllah esok aku nak ajak mama gi Klinik Adham untuk check.  Doakan ekkk!

0 comments: