BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 28 March 2013

16 Mac 2013 - Kenduri Doa Selamat

 
 
 
Bismillahirrahmanirrahim
 
 
 
Last 16 March 2013, aku dan hubby wat sket kenduri doa selamat sempena nak bersalin nie.  Plus kenduri tahlil untuk ayah, atok kasim, mak tok, atok, mamak, dan family terdekat yang dah meninggal dunia.  Alhamdulillah, everything went well dan yang paling best kawan-kawan baik aku si Julia, Rhea dan Zihan pun ada sekali. Thanks korang for spending your time!  Nie ada lah gambo sket yang sempat diamik hari tu.  Hahaha.. Besar tul badan aku ekkk! Masa nie kandungan dah berusia 7 bulan lebih (tapi perut aku besar, dah macam nak meletop dah tengok gayanya).
 

 My sweet hubby x kisah ke tengok aku gemuk? :D
 
 Amboi! Besonyaaaa perutttttku!

 Dah macam makcik2 dah aku tengok aku nie. Xpe la janji laki aku syg!
 My bestie, Julia pegang perutku.  Amboi! Amik berkat ke lalink? :D
 Amboi! masing2 pegang perutku!
 Aksi yang paling tak boleh blah! Hahaha! Tunjuk cap 'jempol' (thumbs up) tuuuu!
Happynya lakiku.  Iye lah nak dapat anak lelaki la katakan :)

0 comments: