BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 26 July 2012

Mama... Air Mata Gembira Di Sebalik Tangisannya...









Actually aku tak suka tengok gambar-gambar nie.. Bukan apa.. Setiap kali aku tengok, mesti aku mengalirkan air mata.. Al-maklumlah aku nie kan gembeng (bahawa jawa : Gembeng maksudnya suka nangis atau kememeh).  Mamalah orang yang paling happy sebenarnya bila aku nikah tapi dia lak yang nampak paling sedih... Dia sebak sebenarnya.. Mana taknya.. Anak sulung dia kawen lambat, dah terlajak.. Umur dah 34 tahun baru bertemu jodoh.. Takpelah Ma, inilah yang dinamakan takdir.. Jodoh tu kan rahsia Allah kan Ma....

Ma, Kak Long tau Mama happy sgt.. Sebab dah ada orang yang akan jaga Kak Long tapi Mama kena tau yang Kak Long pun akan jaga mama sampai bila2... Sesungguhnya Mama adalah harga yang paling tak ternilai dalam hidup Kak Long... Jasa Mama membesarkan kitorang adik-beradik xkan Kak Long lupakan...


Semoga Allah memberkati hidup Mama selalu dan dikurniakan kesihatan yang baik... Semoga Allah masukkan Mama dalam Syurga dan dijauhkan dari api Neraka... Amin....


I Love You Ma........

0 comments: